سعید

سعید

سعید

سعید

یک نکته ی بسیار مهم

دوستان عزیزی که به من می گن به خاطر دخترهای زیبای رشته معماری ، رفتی معماری ، «عرض شود که » بدانند همانا آنان در گمراهی آَشکار به سر می برند.بدانند که من عمران می خواستم و چون نیاوردم رفتم معماری.در ضمن این را نیز بدانند که دختران معماری در گذشته زیبا بوده اند و اکنون این گونه نمی باشد.(البته چون ترم هنوز شروع نشده این فرضیه حدس است،،نه نظریه). لازم به ذکر است که معماری بسیار رشته عالی می باشد و ما آن را در مصارف مختلف تجویز می نماییم. از این ها که بگذریم ،،، من واسه علم رفتم دانشگاه ،،، نه چیز دیگری،، این مسئله بسیار مهم است،،،،بسیار. در اینجا لازم به ذکر است که بنده یک روح و جسم بی ارزش بیش ندارم ،،،‌آن هم فدای علم.((... ... = ابی) جان،،امیدوارم نکته اش را گرفته باشی).

معرفی 2:

سعید هستم.ترم 1 معماری شیراز. تاریخ تولد:29/7/69

Yahoo id : saeedids

معرفی:

سلام.من سعید هستم.این وبلاگ رو فقط واسه اینکه از دوست عزیزم (ابی = الی = ابراهیم = ...  ...) کم نیارم ساختم و هیچ غرض و نیت شخصی در آن دخیل نیست.امیدوارم از خواندن مطالب لذت ببرید.(اگرم نبردید مهم نیست،به هر حال زندگی میگذره).