سعید

سعید

سعید

سعید

یک نکته ی بسیار مهم

دوستان عزیزی که به من می گن به خاطر دخترهای زیبای رشته معماری ، رفتی معماری ، «عرض شود که » بدانند همانا آنان در گمراهی آَشکار به سر می برند.بدانند که من عمران می خواستم و چون نیاوردم رفتم معماری.در ضمن این را نیز بدانند که دختران معماری در گذشته زیبا بوده اند و اکنون این گونه نمی باشد.(البته چون ترم هنوز شروع نشده این فرضیه حدس است،،نه نظریه). لازم به ذکر است که معماری بسیار رشته عالی می باشد و ما آن را در مصارف مختلف تجویز می نماییم. از این ها که بگذریم ،،، من واسه علم رفتم دانشگاه ،،، نه چیز دیگری،، این مسئله بسیار مهم است،،،،بسیار. در اینجا لازم به ذکر است که بنده یک روح و جسم بی ارزش بیش ندارم ،،،‌آن هم فدای علم.((... ... = ابی) جان،،امیدوارم نکته اش را گرفته باشی).
نظرات 4 + ارسال نظر
یخ پسر آقا سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ب.ظ

سعد جان تو که راس می گی ولی به نظرت ما گوشامو ن درازه؟

امیر جون باور کن من راس میگم.تازه می خوام هین جان ناقابلو نیز تقدیم معماری کنم.

هدهدی چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

عجب چه عشق پاکی بهمعماری داری،کاش کسی اینج=وری عاشق ما باشه(شکلک خنده و چشمک)

الی شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ http://eloonak.blogsky.com

شنوندگان پس از شنیدن سخنرانی حاج آقا سعید آی دی اسیان، با شعار های «هندونه ... هندونه» و «فلون ... فلون» سخنان این عالم گرانقدر را تایید کردن.
ضمنا پس از سخنرانی حضار به صورت دست جمعی گور عمه نامبرده را عیادت کرده و روح وی را یاد کردند!

saeedids دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ

ajab.khub migiiria.haghet bude beri hotel elm o madrak.
dar majmu chakerim mashti ,,,, mashti hasti

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد