سعید

سعید

سعید

سعید

تنهایی

تنهایی چیز عجیبیه.بستگی به روحیه فرد،،،تنهایی می تونه تاثیر متفاوتی بذاره.بعضی ها مثل مستر ... ... در تنهایی خود ساخته می شن و زندگی رو درک می کنن و آینده خودشونو می سازن ،،، بعضی هام مثل من میشینن گریه میکنن و دنبال یکی می گردن که باهاش درد دل کنن و .....،،،، البته شاید این گریه ها و ..... آینده ساز باشن،،، اما شایدم نباشن .....

کلاًتنهایی یه شمشیر دو لبه.هم می تونه پاره کنه وجودتو ،، هم می تونی باهاش مشکلات حال و آینده رو پاره کنی،،،، بستگی به خود آدم داره.به هر حال سعی کنین تنها نشین.اگه شدینم سعی کنین باز فکر کنین و احساسات رو داخلش دخیل نکنین.اینجانب حاج آقا سعید آی دی اسیان پیشنهاد می کنم در تنهایی آهنگای ستار گوش بدین ،،، به خصوص تکیه گاه رو.

نظرات 2 + ارسال نظر
جوجو دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://maneghamin.blogsky.com

سلام
راستش من همیشه تنهایی رو دوست داشتم و به نظرم اینطوری خیلی راحت تر میشه فکر کرد البته کلا من اصلا خونگرم نیستم و خیلی سعی می کنم این اخلاقم رو عوض کنم تا حدی هم موفق شدم و سعی میکنم اجتماعی باشم.

هدهدی دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:23 ب.ظ

تو تنها نیستی کسای را داری که مطمئنن برات وقت میزارن و دوست دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد